NUFFNANG

Yang Memfollow Kamek

Wednesday, February 15, 2012

Yang terbesar


Al-Quran terbesar di dunia.

Terkesima aku kejap tadi masa buka emel tengok gambar ni. Besar tu.Memang terang sangat mata bagi yang memang rabun dekat ke jauh ye.
Al-quran ni tinggi dia 7 kaki. Lagi tinggi dari aku...
Lebar dia 10 kaki.Pun lagi lebar dari aku.
Ada 208 mukasurat.
Jumlah orang yang bertanggungjawab melakukan ini semua adalah sebanyak 30 orang. Tabik springgggggggggggggggggg dengan diorang.
Dan Al-Quran ni mula dibuat pada tahun 2004 dan baru siap pada tahun ni 2012...bersamaan dengan 8 tahun

Syukur sangat-sangat hingga ke saat ini,di zaman dunia semakin menghampiri pengakhirannya,Al-Quran sentiasa dijunjung,disanjung,diangkat walaupun banyak propaganda yang lebih banyak menampilkan sisi negatif agama Islam. Yang pasti,aku bangga menjadi seorang Islam.

Tak nak merapu banyak sangat lah...Hari ni happy sebab dah genap 6 bulan memboyot. Banyak kisah dengan pregnancy ni..Nantilah ye.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...