NUFFNANG

Yang Memfollow Kamek

Monday, March 12, 2012

BILA LELAKI MELAHIRKAN ANAK.


Korang ingat tak lelaki ni???Yang merupakan seorang wanita tetapi kemudiannya melakukan pertukaran jantina. Kisah selanjutnya dibawah ye.....

Jejaka berumur 35 tahun ini sebenarnya dilahirkan sebagai seorang perempuan bernama Tracy Logondino.


Dia kemudiannya menukar jantinanya kepada lelaki apabila jatuh cinta dengan seorang lagi perempuan bernama Nancy Roberts yang kini beumur 46 tahun.

Isterinya Nancy, terpaksa membuang rahimnya kerana masalah kesihatan 21 tahun yang lalu dan itulah yang membuatkan Thomas untuk cuba mengandung.
Untuk menukar jantinanya, Thomas terpaksa menjalani beberapa prosedure seperti pembedahan jantina, pembinaan semula buah dada, mengambil terapi testosteron serta suntikan hormon.
Tetapi satu perkara yang Thomas tidak lakukan ialah membuang rahimnya yang masih membolehkannya mengandung seperti wanita lain.
“Bagaimana rasanya jika seorang lelaki mengandung? Tidak masuk akal, bukan! Namun hakikatnya, perut saya semakin membesar dan saya yakin saya masih lelaki,” katanya kepada sebuah majalah luar negara pada bulan Mac tahun lalu.
Sebelum mengandung, Thomas berhenti mengambil suntikan testosteron dan hormon untuk mengembalikan kitaran haidnya.

Menurutnya, dia menggunakan sperma dari seorang penderma yang diperolehi daripada bank sperma bagi membolehkannya mengandung.
Meskipun perutnya semakin membesar pada masa itu, Thomas tetap meneruskan kehidupan sebagai lelaki.
“Lapan tahun haid saya terhenti dengan pengambilan suntikan hormon ini. Saya berhenti mengambilnya selama empat bulan untuk kembali normal dan tidak mengambil ubat untuk hamil,” katanya.
Pasangan Thomas dan Nancy yang kini menetap di Pacific North West, Amerika, menyembunyikan rahsia ini selama sepuluh tahun daripada kawan-kawan dan jiran-jiran di tempat tinggal mereka sebelum bersetuju ditemu bual oleh majalah tersebut.
“Memiliki anak adalah impian semua dan kerana itu kami sanggup lakukan apa saja, termasuk menggunakan kaedah biologi bagi memastikan hasrat ini tercapai,” tambahnya lagi.
Ini lah lelaki itu yang bernama SUSAN BEATIE....



Secara teknikal nya dia ni masih seorang perempuan sebab dia tak buang rahim dia. Kalau tak memang tak leh lah kan. Tapi bila tengok dia berjambang,dengan bulu ketiak seperti itu,agak mengerikan dan memelikkan pandangan mata aku lah juga tengok dia dengan perut begitu. Sebab terbiasa tengok perut lelaki boroi je kan. 

Dia ni dah pun melahirkan anak 3 orang anak tapi hidup dalam keadaan terpinggir. Dipulaukan keluarga baik dari sebelah dia sendiri atau pun sebelah isteri. Tetapi apa-apapun asal diorang bahagia dengan cara sebegini, biarlah ye.


*Boleh bayangkan tak kalau memang seorang lelaki tulen diberikan peluang mengandung dan melahirkan??dapat ke diorang tahan sakit macam seorang wanita ye???AKU TENGAH FIKIR NI.............



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...