NUFFNANG

Yang Memfollow Kamek

Thursday, April 26, 2012

Aku rasa aku perlu rehat panjanggggggggg

Masa ni aku tak tahu nak rasa apa.

Down sangattttttttttttttttt
Stress sangattttttttttttttttt
Murung sangatttttttttttttt
Letih sangatttttttttttttttttt

dan macam-macam lagi lah sangatttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt...................................

Maybe pembawakan budak kot buatkan aku rasa....Tapi entahlah kali ni aku rasa semua benda tak memihak pada aku.
Sentiasa ada saja yang menghalang,melarang,macam-macam lagi yang memang buatkan aku stress gilerrrrrr kalu aku fikirkan.
Sekarang ni aku ni dah last trimester,memang aku susah hati. Dengan barang-barang yang yang tak dibeli lagi, dengan masalah nak balik hometown lagi, anak-anak lagi, husband lagi,keja......Arrrrrgggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....Semualah.......


Kalau aku ikutkan hati ni,confirm dah murung....Yang aku takutkan sangat-sangat ni aku akan mengalami sindrom baby blues....Takut sangat.


Perasaan aku sekarang ni bercampur baur...Aku mengharapkan ada yang akan faham,tapi masalahnya even pun diorang faham aku try juga nak tunjuk aku strong.Maybe itu jugak puncanya kot...At the end nye aku nangis,melalak jer...........Tapi di rumahlah.....


Kesian kat anak-anak sebab memang nampak aku abaikan diorang. Memang tak nak itu terjadi,tapi aku tak laratlah nak layan semua benda. Semuanya aku kena fikir...Aku letih sangatttttttttttttttttttttttttt.................:-( :-( :-( :-(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...