NUFFNANG

Yang Memfollow Kamek

Saturday, April 21, 2012

Tahniah Bapak

Entry ni aku tujukan khas kat Pak Aji aku iaitu En Arshad bin Morshidi.

Actually aku dapat tahu pasal ni dari FB abang aku yang di tag oleh kakak aku. Aku ada jugak kena tag tapi pelik nye aku tak dapat notification. So aku baru dapat tahu pasal ni Khamis yang lepas which is 2 hari lepas bapak aku dapat.

Actually bapak aku dapat Pingat Perkhidmatan Cemerlang Negeri Sarawak. Bangga sangat. Even tahun ni dia akan pencen. Tak lama lagi tu. Bulan September 2012 tamatlah perkhidmatan dia untuk kerajaan Sarawak.

Bapak aku ni keja Land & Survey, sukat,ukur tanah nak buat jalan ke,kampung ke,buat apa je lah. Dulu-dulu bapak ni memang aktif. Kalau korang pernah dengar Pesta Regatta Negeri Sarawak, bapak aku pernah jadi peserta untuk pesta ni iaitu untuk Pasukan Landas. Masa tu, jangan cakap lah. Sebut je Pasukan Landas, memang orang kenal sebab pasukan yang selalu menang pasukan ni lah.


Kenangan dengan bapak ni tak banyak sebab masa kitorang kecik-kecik, bapak aku banyak travelling. Tapi yang pasti, dia jaga kitorang dengan teramat baik. Dari keja dengan gaji RM9 sehari (mak aku lah cakap ni)..hingga sekarang sampai aku dah beranak pinak, dia memang ambik berat walaupun susah sikit nak nak senyum,nak cakap tapi dalam hati dia aku tahu yang kitorang adik beradik memang sentiasa dalam ingatan.
Nak tengok bapak aku????


Mempersembahkannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn













Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa................................























Eh, tak jumpa lagi......................

















































Ok...ok.....Ni dia...............


















Haji Arshad dan Hajah Jubiah.......

Love both of u so muchhhhhhhh



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...